Q 1:Vairumtirdzniecība un nometiet kuģniecības, gan gandarījumu.
Lai piliens kuģniecība
mēs varētu sūtīt preces uz savu klientu tieši un nebūs atstāt informāciju par mums, ja vēlaties.
Par vairumtirdzniecības,
mēs piedāvājam atlaidi saskaņā ar jūsu pasūtījumu
Q 2:Ko es varu darīt, ja pirkuma aizsardzības laiks ir palicis?
Ja jūsu pirkuma aizsardzības laiks ir palicis, lūdzu, sazinieties ar mums, un mēs var palīdzēt jums, lai paplašinātu to.Lai jūsu nauda netiks iet uz manu kontu.
1. Lūdzu, sazinieties ar mums, vispirms visi atgriešanas vai kompensācijas gadījumā
2. Mēs ne kompensāciju par šādiem nosacījumiem:
(1).pircējs dod nepareizu adresi, pircēja neveiciet
(2).Atmuitošanu, pircējs nav uzņemt pakete, pircējam brīvdienas nevar saņemt pakete
3. Mēs atmaksāsim vai uzņemt atpakaļ par objektu bojātu, nepareizu produktu: iepakojums zaudējis; starpība krāsu un izmēru .
Kad jūs saņemat preci, es ceru, ka jūs varat nodot to uz un dalīties ar to, pircējam ir parādīt ar fotogrāfijām.Es uzskatu, ka jums ir visvairāk skaista un pārliecināta, joga fitnesa entuziasts!Ja jūsu foto ir lieliskas, mēs dos jums labākas cenas, paldies!