TPMS Riepu Spiediena kontroles Sistēmu, Saules vai USB Powered ar Ārējiem un Iekšējiem Sensoriem Reālā laika Displejs 6 Trauksmes Režīmi
Funkcijas: 1. 6 Trauksmes veidi: lai aizsargātu vadītāju un pasažieru, TPMS riepu spiediena uzraudzības sistēma var nekavējoties monitors riepu noplūdes / pārmērīga gaisa spiediens / augstas temperatūras.Ar sešiem trauksmes režīmi, jūs varat rūpēties par savu braukšanas drošību jebkurā laikā, jebkurā vietā.Un tā ir piemērota pasažieru automobiļi, apvidus automobiļi, kravas automobiļu, MPV, SUV, minibusus un kravas automašīnas.
2. Saules vai USB Uzlāde: riepu spiediena kontroles sistēmas uztvērējs pats par sevi ir saules panelis un 450mAh lielas ietilpības litija bateriju.Sensors akumulatoru no auto, riepu spiediena monitoringa sistēma, kas var ilgt 2 gadus un saules un USB to var uzlādēt, tāpēc nav nepieciešams, lai aizstātu sensors akumulatoru pirmo reizi.Cigāru kastē neietekmē, tāpēc tas var tikt izmantots, parasti saulainā vai lietainā laikā.
3. Viegli Uzstādīt: ārējā TPMS svilpe skan, atklājot to, temperatūras un spiediena četras riepas vienlaicīgi.Riepu spiediena sensors monitors ir IP67 reitingu, tāpēc nav jāuztraucas par braukšanas auto zem augsta spiediena, un tas ir aizsargāts no lietus un mitruma.Zināt riepu spiediena un riepu temperatūru bez vadu.Sensors ir bloķēta ar uzgriezni, lai novērstu zādzības, lai jūs varētu izmantot shēmu ar pārliecību!
4. Automātisko Vibrāciju Atklāšana: Kad motors sāk darboties, riepu spiediena kontroles sistēma spēs atklāt vibrācijas un sāktu automātiski.Ja riepu spiediena monitoru, sensors nav noteiktu vibrāciju, displejs automātiski pāriet uz miega režīms, lai taupītu enerģiju.Pēc tam, kad produkts ir atvērta, nav nepieciešams, lai aizvērtu produktu, kad tā netiek izmantota, tā tiks automātiski ieslēgt, kad mašīna vibrē.Pēc tam, kad manuāli slēgtu produktu, jums ir nepieciešams, lai manuāli sākt to izmantot.
5. Mazs Padoms: 1. Kad riepu spiediena kontroles sistēma detektors nedarbojas vai ir izslēgts ekrāns, lūdzu, pārbaudiet, vai ierīce ir pietiekami daudz enerģijas, un tas var uzlādēt tieši no USB savienojuma. 2. Ja jūs uzskatāt, ka lasīt nav precīzs, vispirms apstipriniet vai ārējo sensoru ir vara,tad aizstāt iekšējā pogas baterija sensors, lai pārbaudītu.
Iezīmes 1:
Ārējo sensoru
Viegli uzstādīt.
Baterijas darbības laiks ir aptuveni divi gadi, un akumulatoru var nomainīt (uzstādīts vārsts core)
Pretkorozijas pārklājuma virsmas korpusā.
Patentu skrūvēm anti-theft riekstu.
Integrēta molding struktūra ar ekskluzīvu patentētu silikona blīvējumu un ārēji riepu spiediena ventilācija, lai novērstu gaisa noplūdi.
Funkcijas 2:
Iekšēju sensoru
Akumulatoru dzīves ir apmēram piecus gadus, un akumulatoru var nomainīt (aizstāt oriģinālo vārstu kodols, bilance pēc uzstādīšanas).
Automatizācijas gāzes autotransporta gāzes sprauslu.
Akumulatora kvalitāti.
Korpuss ir izgatavots no ķīmiskās šķiedras, neilons, lai novērstu koroziju.
Savienojums starp sprauslu un regulējams leņķis sensors nodrošina, ka leņķis ir pielāgotas, lai būtu vienā līmenī ar riteņa loka.
Profesionāla uzstādīšana ir ieteicama.
Amats:
Reālā laika uzraudzību: riepu spiediena un temperatūras statusu var kontrolēt neatkarīgi no tā, vai transportlīdzeklis darbojas vai atrodas miera stāvoklī.Valsts no riepām ir zem kontroles.
Augsts spiediens / zems signāla spiediens: Ja riepu spiediens ir augstāks vai zemāks par iestatīto vērtību, sistēma dos signālu.
Gaisa noplūdes signalizācijas sistēma dos trauksmes signālu, ja ārvalstu objekts iekļūst riepu un rada noplūdes.
Augstas temperatūras trauksme: riepu temperatūra pārsniedz 80 ° C, tad sistēma dos signālu.
Ultra-zemu enerģijas patēriņu: Ļoti optimizēta darbības režīms, akumulatoru dzīves sistēmu, kas ir līdz 5 gadiem.
Ekspluatācijas stāvoklī, riepu spiediena sensora modulis:
Jo riepu spiediena sensora modulis ir akumulatora barošanu, problēma bateriju dzīvi kļūst problēma, kas jāņem vērā, jo īpaši programmatūras dizains.Mazjaudas īstenošanu algoritms, kas ir rūpīgi izstrādātas, un to var iedalīt šādās valstīs:
Veikalā statuss: sistēma ir neizmantoto valsts un vajadzētu iet dziļā miega režīmā
Transporta statuss: noteikšanas modulis ir ielādēta un ir faktiski nav izmantotas transportēšanas laikā.
Statuss Inscenējums: Aktivētā ogle un sāka strādāt, bet apstājās brīdī, kad ātrums ir 0.
Braukšanas režīms: Izmantojot paātrinājuma sensoru, ātruma izmaiņas ir atklātas, kas darbojas valstī, ir reģistrēts, un riepu spiedienu, riepu temperatūras, ātruma utt.ir atklāti.
Zemsprieguma valsts: Ja akumulatora spriegums ir pārāk zems, turpinot darbu, ko radīs saistītās funkcijas nedarbojas pareizi, un brīdinājumu, kas tiks izdota.
Deletting stāvoklis: riepas noplūdes ir konstatētas ar nepārtrauktu inspekciju, un brīdinājums ir izdots.
Specifikācijas(aptuveni):
Sensora tips: iekšējais / ārējais
Komunikācijas trūkumu signalizācijas sensors ilgums: ≤10min
Akumulatora modelis: CR2450HR (jauda: 550 mAh)
RF Frekvence: 433.92 ±. 1 MHz
RF emisijas vidējā darba strāva: ≤1µA
RF emisijas maksimālā darba strāva: ≤15mA