1 Maksājumu
Platformas atbalsta pircējiem, izmantojot kredītkarti (RMB $channel un kanāls), WebMoney (VM),
TT, Qiwi, Western Union naudas pārvedumu seifs, Brazīlija Boleto, SOFORT Banku utt.šo vairākas veids
Par maksājumu vai platformu jūs varat arī sazināties ar:
2 Nosūtīt vai kompensāciju
Kad saņem preci,lūdzu pārbaudīt un comfirm, ja tas ir kaut kas nepareizi
Tad, ja īpaši apstākļi:
1) sazinieties ar mums: bojājums== nosūtīt jaunu.
2) sazinieties ar mums: kuģa tik ilgi== push / pagarināt piegādes datumu.
3) sazinieties ar mums: nepareizi product== nosūtīt pareizo vienu.
Tikai sazināties ar mums, pirms atsauksmju!!
Jūs zināt, kas jums palīdz atrisināt problēmu, vienmēr ir labāk, nekā dod sliktu atsauksmju, pirms dod iespēju mums palīdzēt.
3 Piegāde
(1) Lūdzu, izmantojiet spēkā, saņemšanas adresi un tālruņa numuru, Gandrīz visiem iepakojumiem būs piegādāta uz durvīm,
izņemot dažas attālā rajonā, kas var būt vajadzīgi, lai saņemt vietējā pasta nodaļā.
(2) prece tiks piegādāta jūsu iecelts piegāde, izņemot dažus īpašus apstākļus:
sūtījumi var zaudēt produktā;un kuģniecības laiks ir pārāk garš, nevar nosūtīt ar to, ka kuģniecības;piegāde ir vairāk svara
(3) piegāde izsekošanas mājas lapā:
Ja jūs nevarat pārbaudīt sekošanas informāciju, lūdzu, sazinieties ar mums.
4 Pakete
(1) iepakojums,mēs izvēlieties augstas kvalitātes 15MM/15 MM/20MM EPE, lai nodrošinātu, bez bojājumiem
(2) Dažādi produkti tiks iepakoti dažādos veidos, it īpaši stūrī vieta pievērsīs īpašu uzmanību.
(3) turklāt, mēs turpināsim, lai uzlabotu iepakojumam, lai nodrošinātu, labā stāvoklī.
5 Sazināties
Mums ir komanda, kas apkalpo, ja jums ir kādas problēmas, mēs reponse jūs ļoti ātri.
Ja jums ir kādas problēmas,pls sazinieties ar mums.
6 Atsauksmes
Lūdzu, sniedziet mums 5 zvaigznes, atsauksmes, ja esat apmierināts ar mūsu produktu vai pakalpojumu,mēs esam ilgas pēc jūsu vērtējumam!